raul la foto del mono te para molt be,i e votat per la piragüa
ooooolaaaaaaaa wapoooooooo weno asi tens una firmeta dwdwdwdw!!!tqtqtqtqmmmmmmmm!!!no canvies mai dwdwdw
olaa
raty de kst lleva la foto del mono i posa un ratoli
XeE RaUlEtH!dW!!
hola raul!! ale dwwfirmam
olaa!! dw ratyy!! RALLAT!! dw
Eii,,soooLs paaSaaba!!eem caaus mOlt béee!tQq.(L
raul la foto del mono te para molt be,i e votat per la piragüa
ResponEliminaooooolaaaaaaaa wapoooooooo weno asi tens una firmeta dwdwdwdw!!!tqtqtqtqmmmmmmmm!!!no canvies mai dwdwdw
ResponEliminaolaa
ResponEliminaraty de kst lleva la foto del mono i posa un ratoli
ResponEliminaXeE RaUlEtH!
ResponEliminadW!!
hola raul!! ale dww
ResponEliminafirmam
olaa!! dw ratyy!! RALLAT!! dw
ResponEliminaEii,,
ResponEliminasoooLs paaSaaba!!
eem caaus mOlt béee!
tQq.
(L